Sunday, January 30, 2011

Debaran yang kian terasa!

31 january 2011..


Tarikh yang akan mengeluarkan natijah yang bakal menentukan di manakah aku akan ditempatkan untuk sambung belajar??  aiseyhh..tahun inilah aku rasa paling takut sangat nak ambil result..sampaikan segala macam penyakit datang kat aku...sakit tekak + pening kepale + sakit kepale + nak demam + hilang selera makan n macam lagi ler....aduss...apelah natijah yang bakal aku dapat esok??? dan air mata yang akan keluar esok hari?? adakah air mata kegembiraan atau sebaliknye??? arrrgghhhh....x dapat aku gambarkan bagaimana emosi aku esok hari?? eeeee...rase nk nangis sekarang pun ade....yang paling aku takutkan ialah gagalnye satu subjek..huhu...alamat abis lah aku...aku tak sanggup nak kecewakan umi dan abah kali ini...aku tak sanggup nak malukan abah dengan pertanyaan-pertanyaan rakan-rakannya....aku tak sanggup...walaupun ada lagi 1 peluang untuk aku sambung belajar,iaitu ke jordan dengan menggunakan result spm...tidak dapat tidak pasti umi dan abah akan rasa kecewa jika natijah yang aku dapat itu..... Rasib/maqbul....nauzubillah...


"Ya Allah..berikanlah kejayaan kepadaku dan sahabat-sahabatku untuk natijah yang bakal kami dapat esok hari...berilah kami peluang untuk kami sambung pengajian kami di mana-mana fakulti....tolong Ya Allah..berikan kejayaan kepada kami..dan redhakanlah hati kami untuk menerima apa sahaja natijah yang bakal Engkau berikan kepada kami...." AMIN YA RABBAL ALAMIN.........





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...